I made this slide at manamanajee.

15.3.11

nadiku

andai esok nfasku trhnty . .
ingtyla dtik trakhir , .dry ini .
andai esok ndiku mty , .
map kn la kslahan dry ini. .
hnya 1 prkre ynk prlu awk thu . .
sy bhgie , .mngenaly dry mu . .

26.2.11

hepi!hepi!hepi!

now is time to be hapy!
but not be forget!
exam!
exam!
exam!
pening n serabut time!
that is exam!
pergh!!!
k ar..
chow!

17.2.11

jln2 wit atyl and frens

                                                kat tepi kubu,ade wyang kt situ..haha
                                                      rafe n aen...hapilly ever after
                                                         haha,,favourite...zatil adi..
                                                         spontan pic...haha..aenrafe
                                       sapo la yg snap nie...nie sume wt kantoi nie..haha

11.2.11

awkkk!!!

Haritu kite jalan sekali, bez kan jalan sambel bgurau..
Tp lg bez bile awak kasi adiah tu, tu lar adiah paling saye tak boley lupe..
Senyuman manis awak..
Esok2 bile saye xley jalan, saye nak awak iringi saye, mase nie saye dah xboley nak pggl awak mcm slalo, awak yg kena datang...
Mase nie gak saya nak adiah lg tp saye dah taknak senyuman awak tu..
Saye nak Al-Fatihah..
Awak bacekan tuk saye ekh sbb saye dah xboley bace sdiri..
Pastu, bile ader owg letak saye bawah papan, awak jgn nangis @ cari saye sbb saye dah xboley tego awak..
Janji ek!!! Frenship 4ever..
Kasi balek pd saye jike saye salah sowg drpd owg2 yg penting lam idop/ati awak ..Tgk bape byk kamo dapat balek!


nie mase jenjalan kt dataran pahlawan.....besh wehhh....ramay2 ,,mkn2 pergh....xleh lupe ar...but pic skit je ar...sbb pic aku je..maybe aku x ensem kot...:P

1.2.11

tentang dia

sedayy nyer,,sorry to her!..actually iam don wanna leave her,,,but....her make me like this ok...
iam still love her till' death..ok la..x nk la sedayy2 lg...yg brlalu tu biar la brlalu,,mybee aku bkn untk die..die untok org laen..aku trime seadenye...syg dia lg!!!k la...bye!T_T

25.12.10

cinta berdasarkan nafsu hanyalah untuk sementara,
Namun, aku keliru perasaanku padamu..
adakah hanya berdasarkan nafsu atau tulus dari hati yang dalam?..
jikaku luahkan perasaan ini padamu,
mungkin aku akan kehilanganmu...
kerana cinta kita adalah terlarang,,
mana mungkin kita dapat bersatu..
aku hanya mendoakan kebahagianmu buat selama-lamanya,
cinta bukan untuk memiliki seseorang,
sebaliknya memberikan kebahagian yang pahit untuk ditelan..
namun Yang Maha Esa sangat Maha Adil,
akan dikurniakan padamu insan yang dapat membahagiakan mu atas
pengorbanan mu..
mawar tetap mawar,namun cantik,harum..namun berduri...:P